Oväder!

Vaknade upp till solsken och lite mulet. Ida och jag packade badväskan och åkte för att hämta Mia, Vendela och Alva för att åka till Adventure Island. Vädret skiftar väldigt snabbt här, kan man lugnt säga. Så innan vi ens kommit halvvägs, så har himlen öppnat sig och det åskar och blixtrar! Fredrik ringer lämpligt nog, hans jobb ligger precis vid Adventure, och berättar att det är ännu värre oväder där. Så vi fick vända och åka hemåt, snopet. Vendela följer med oss hem, och hon ska sova här inatt, kul! Hon är bloggexpert, så hon har fått lära mig lite ikväll, bra va! Hon har en egen blogg som heter http://rosaplasthink.blogg.se Så nu har jag tex lärt mig att lägga in fler bilder på samma gång, och i miniatyr oxå! Henne kan jag lära mig mycket av:)
Killarna har precis kommit hem från dagens hockey. Både Filip och Olle kom med i sina respektive lag, hurra hurra! Olle åkte hemifrån före 08,00 imorse, och nu är klockan 22,10 och han har bara hunnit med att äta middag. Så nu är det dusch och sängen som gäller för honom. Imorgon är det en ny dag i hockeyhallen ......

Kommentarer
Postat av: syster malin

Det blev ju bra! Kul o lära sig nya saker:)Idag är det strålande solsken här så det blir inte marken så tidigt idag, kanske ett dopp nånstans:)Kraam!

2009-08-06 @ 09:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0