Onsdag

Nu har jag precis kommit hem från kvällens hockeypass. Ida är på bio med Vendela, de ser Harry Potter, så hon kommer hem sent ikväll. Imorgon är det dags för Ida att gå till skolan! Hon börjar ny skola den 25/8 (Filips gamla) och imorgon har de nåt som kallas "Camp Benito" De ska få bekanta sig med skolan, samt lära sig hur allt funkar. Så mellan kl 09,00-12,30 ska hon vara där, och hon får även prova på lunchen. Bra tycker jag, då kanske det inte blir lika pirrigt första riktiga skoldagen. Min nacke är lite stel och öm fortfarande, men bättre. Jag tog medicinen som jag fick sist jag hade riktigt ont, och den har nog hjälpt lite. Det värsta är att man blir så himla trött! Jag hade ställt klockan på 8,30 imorse, somnade om och vaknade av att Freddan ringde vid 10,00.......Så ikväll vågar jag inte ta den, då kanske jag inte kommer upp i tid imorgon.
Soffklädseln är på plats nu, det blev bra. Det enda som inte är bytt är schäslongen, jag hoppas att den klädseln bara var slutsåld, så jag kan köpa den nästa gång.

Kommentarer
Postat av: syster malin

Soffan blev jättesnygg!! Men det gör ju faktiskt inget att ha den andra vit, för med filten på blev ju det jättesnyggt! Kram!

2009-08-13 @ 05:44:59
Postat av: Charina o Kjell Åkermark

Det där blev inte så pjåkigt!!

2009-08-13 @ 06:31:54
Postat av: ulrika

2009-08-13 @ 21:42:18
Postat av: ulrika

Håller tummarna för att nacken snabbt blir bra. Kram!

2009-08-13 @ 21:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0