Onsdag

Idag har det inte hänt så mycket för mig. Vädret var soligt och fint när jag var ute och gick i morse, men resten av dagen har mestadels varit molnig, så jag hamnade framför tv:n.....Barnen kom hem från skolan, och var nöjda även idag. Både igår och idag blev det åskoväder lagom tills vi åkte iväg på hockeyträning. Ikväll bestämde Olle med en kompis i hockeylaget, Dayton, att han ska sova över hos honom på fredagkväll, så det ser han framemot. De har aldrig lekt innan, men Olle har aldrig varit blyg av sig! Sen har vi alla nåt jättekul att se framemot, då vi får besök igen! Och det bästa av allt är att det bara är 7 veckor kvar tills dess! Nedräkningen har börjat....;)

Kommentarer
Postat av: Martina

JAAAAAAAAAA snart ses vi igen. Så ROLIGT o UNDERBART vi ska ha det. TJOHO

Vi har solsken o fint väder här även idag. Så vi har cyklat till skola/dagis. William älskar när vi cyklar till skolan/dagiset så imorses när han vaknade var det första han ropade ifrån sängen. Ska vi cykla idag?? Han får upp en sådan fart att han häromdagen inte hann svänga på cykelvägen utan fortsatte halvägs ner i ett dike: Jag ropade stanna o sväng, Han stannade inte men svängde o var snart uppe på vägen igen i full fart som om inget hade hänt. Så efter våra morgon turer piggnar man till om man säger så Ha ha ha Nu ska jag ta mig en kopp kaffe o sedan fixa lite här hemma innan jag åker o fixar naglarna.

Vi ses på skype när du har vaknat.

Ha en härlig dag o hoppas att du har sovit gott på kudden

Puss puss

2009-08-27 @ 09:25:05
Postat av: Linda

Fick väl illa bråttom att boka en tripp till Helsingborg. Vi har ju inte träffat Wennerbergarna sen nyår. Jag menar ni som bor på andra sidan Atlanten träffar dom ju oftare!!! Go Wennerbergs! Globertrotters där! Eller måste man kanske byta destination imellanåt för att vara kvalificerad Globertrott-epitetet? Strunt samma! Kul är det i alla fall att de kommer till er!

Kramar i massor

ps min mac är trasig så skypen ligger träda. Tur att det finns andra forum ds

2009-09-03 @ 09:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0