Måndag

Olle och Filip kom iväg på hockeyläger imorse. Ida och jag tog det lugnt på förmiddagen och jag tog tag i tvätten. Efter lunch så åkte vi till Grand Hampton där Olof, Mia, Vendela och Alva bor. Vi badade och hade det härligt vid deras fina poolområde. Ida hängde med dom hem efter badet, och jag åkte hem och fixade middag. Freddan och jag kom iväg på en promenad runt sjön, innan vi åkte tillbaka och hämtade hem Ida. Nu lockar sängen och min bok. Jag har läst alla Mari Jungstedts böcker nu, har bara den sista kvar......

Kommentarer
Postat av: V E N D E L A

ville du att jag skulle hjälpa dig med bloggdesignen så kan du bara skicka iväg ett mail till mig med lite info om ungefär hur du skulle vilja ha det. kanske om vilka färger du skulle vilja ha, eller olika typsnitt? :)

2009-08-04 @ 05:13:41
URL: http://rosaplas
Postat av: V E N D E L A

och jag gör alltid mina designer i en testblogg först, så att folk kan se hur det blev och ändra på något om dom vill ! :)

2009-08-04 @ 05:14:30
URL: http://rosaplas
Postat av: Jenny J

Tjolahopp! Här vaknade vi pigga och alerta kl 05:20 i morse.. nu har barnen äit frukost nr 2, Nicke är på jobbet och jag har varit ute och gått. Nu håller vi tummarna för att solen ska titta fram ;)

2009-08-04 @ 10:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0