Måndag

Efter lunch skjutsade jag Ida till Vendela, och sen tänkte jag åka hem och sola lite. Solen sken och det var varmt o härligt som vanligt. Stannar till på Sweetbay på vägen hem för att handla lite, och när jag kommer tillbaka ut till bilen så öppnar sig himlen! Regn och åska och värsta ovädret.
Ida är kvar hos Vendela inatt och Alexander är här hos Olle, Sean åkte hem i eftermiddags. Freddan har skruvat ihop Idas skrivbord, och klockan var över 21,00 innan vi kom ut på promenad. Vilken skillnad att gå på kvällen. Men det är otroligt hög luftfuktighet, och nu när klockan är 23,00 så är det 26 grader ute.........

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad bra det blev med hyllan o skrivbordet i Olles rum. Snyggt!

Idag gick jag upp 06.40 SNARK o vad ovanligt det var.

Väckte barnen som var sååååååå trötta. Väl uppe o framme visade det sig att vi var 1 månad tidiga. Stod 18 September på lappen.

Hallå det är ju fortfarande Augusti, typiskt mig. Men som tur var var det en tandläkare som hade fått uteblivande o kunde kolla William o fast han är en liten gottegris såga allt bra ut. Skönt!

Efter det blev det en tur till MAXI o sedan hem o fikade.

Nu har vi ätit lunch o jag tog mig nu en kopp kaffe.

Borde röja o städa men har ingen som helst lust så jag hoppar det o läser min bok sjöjungfrun av Camilla Läckberg. Så BRA o SPÄNNANDE.

Funderar om jag ska sitta ute i min nymålade "New England" stol.

Solen lyser men det blåser en hel del.

Efter det kanske jag har lust med lite röj o städ.

Puss o kram o ha en bra dag.

2009-08-18 @ 12:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0