Ikeabesök och highshool hockey

Efter min promenad runt sjön i morse, så åkte jag till Ikea en sväng. Jag köpte massor med tavlor, för det är så kalt på väggarna här. Så nu har vi massor med kul att pyssla med i helgen:)
När Olle kom hem från skolan så skjutsade jag honom till Lithia, där Dayton bor. Det tog nästan 1h att åka dit, men det var lätt att hitta tack vare min kära gps. Skulle inte komma långt utan den om man säger så......
Nu har vi precis kommit hem från hockeyhallen. Filip har spelat match med sitt highscool lag, och de vann med 8-0. (Den ena av domarna var Olles coach, och det är hos hans son Olle sover över inatt.) Imorgon har de match igen kl 11,30. Det är faktiskt kul att gå på highschool matcherna. Massor med folk från skolan som är där och hejar,  och full bar!
Ida sover hos Vendela ikväll. Freddan, Filip och jag ska kolla en film nu och äta Ahlgrensbilar och Dajm som jag köpte på Ikea......


Vendela har tagit det här fina kortet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0