IKEA

Tänk att man känner sig som "hemma" när man kommer till Ikea:) Lite fantastiskt faktiskt......Idag köpte jag ny soffklädsel, jeansblå! Har inte hunnit med att byta än, det får bli morgondagens projekt. Lite nya glas blev det oxå. Givetvis så åt vi lunch och handlade lite godis innan vi åkte hem. Mia, Vendela och Alva fick oxå en hel del inhandlat, bl a en bokhylla till Vendelas rum. Ida följde med dom hem och ska sova över där inatt. Jättekul att de har funnit varandra! Olle och Alexander ville inte följa med till Ikea, så de var hemma hos Alex istället.
Nu är klockan 22,30 och Filip kom precis hem från Julian, så nu kan jag gå och lägga mig.......

Kommentarer
Postat av: Martina

Här kommer en hälsning ifrån ett höstlikt Hönö. Idag kommer en kompis ifrån Gbg ut till oss Lotta o hennes familj. Vi ska äta lunch i

Klåva o umgås. Vi har inte sett varandra på flera år så det ska bli kul.

I em/ kväll ska det bli lite finare väder enl väderleken, svårt att tro nu.

Men men då åker vi ev in till Götet o går på Liseberg. Ska kolla med min syster om de vill haka på.

Härligt att åka till Ikea . Spännande med jeansblått överdrag. Ta kort o lägg ut när det är klart. Så vi får se hur snyggt det blev.

Ännu härligare att läsa att Ida har fått en gooo kompis som hon har kul tillsammans med.

Nu ska jag röja undan frukosten o fixa till mig.

Ha en härlig dag.

Puss o Kram



2009-08-11 @ 10:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0