Tisdag kväll

Nu så sitter vi här i soffan allihopa, förutom barnen som vi fått i säng. Resan hit har gått jättebra för fam Wennerberg och Henke och jag åkte ut o mötte upp på flygplatsen. Jag o Martina o Lukas o William åkte direkt hem till oss, medans Anders o Henke fixade med bagaget och hyrbilen. Sen blev det rena rama julafton, igen:)! Massor med fina presenter till oss alla, och massor med godis!
Idag har vi haft kallt här i Tampa. Det har blåst och varit mellan 16-18 grader, dock soligt. Men vilken skillnad från helgens 35 grader. Men värmen ska komma tillbaka, förhoppningsvis redan i morgon eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Linda

Aiaiaiaiaaaaa! Skype snarast!!!! Pussar o kramar i massor!

2009-04-08 @ 07:09:49
Postat av: Toja

Vad konstigt det ändå är - ena stunden här andra stunden där. Vad skönt att se att ni har kommit fram ordentligt. Ha det nu så underbart!

KRAM

2009-04-08 @ 10:28:30
Postat av: Uffe Jonsson

Vadå kallt!! Här skulle jag bli jättenöjd med 16-18 grader.

Brorsan

2009-04-08 @ 13:26:01
Postat av: jessica Almén

Hej alla vänner





nu var det lääääääännnggesen vi hördes av men vi tänker och pratar om er mycket.



Vad roligt att alla är hos er och vi hoppas att vi kan komma över snart.



jag Björn och barnen önskar Er alla en riktigt skön och härlig påsk!!!



2009-04-08 @ 21:05:49
Postat av: Martina

Jaaaaaaaaaa ÄNTLIGEN så är vi här hos underbara fam. Åkermark, såååååå härligt att få se o krama om dom. Och vi har det såååååååå underbart härligt här. Vi tog en promenad runt detta fantastiska område o sedan tillbaka till palatset. Nu ska vi strax äta en god middag det blir grillat. Så gott.

Och så har jag gjort naglar såklart.

Kram till alla ifrån oss alla

2009-04-09 @ 02:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0