Tisdag

Idag gick jag runt sjön med Ankita och hennes barn, igen. Ingen powerwalk om man säger så. De ville såklart oxå gå och inte åka vagn, och det kan man ju förstå.....
Hämtade upp Christina och åkte till Wiregrass där vi käkade lunch och fikade. Det var så skönt att bara sitta i solen och njuta, och då går tiden fort. Barnen kom hem och vi gjorde läxor som vanligt. Ida längtar hem väldigt mycket just nu, plus att hon är så less på skolan. Hon har skypat, chattat och varit inne på Bilddagboken ikväll, och det är både bra och dåligt.  Bra o kul att hon kan "vara" och snacka med sina kompisar, men dåligt för då längtar hon hem ännu mera.......inte lätt detta:) 
Fille har tränat hockey så en sväng till Brandon blev det även ikväll. 
I morgon ska jag hämta upp Mia vid 9-tiden, då blir det en sväng till Ellenton, kul!

Kommentarer
Postat av: veronicahessemar

Du är duktig du Ida som kämpar på, tänker på dig och dina bröder. Vilken tur att du har så mycket kompisar som kommer och hälsar på er. kram

2009-04-29 @ 04:28:07
Postat av: Martina

Värdens bästa Ida, du är såååå duktig. Glöm inte bort det, Bamse STOR kram till dig. Nu har jag suttit ute o ätit frukost o läst min bok. (Något ni kan göra varje dag på eran härliga uteplats.)

Så nu är det väl dags att ta tag i hammafru sysslorna. Hoppas att du o Mia får en trevlig dag i

Ellenton Carina. Jag skulle gärna följa med.

Puss o kram Martina

2009-04-29 @ 10:15:01
Postat av: Jonas

Jag TACKAR hela fam. Åkermark för paketet som anlände idag!!!!

Den var skitsnygg, som de flesta av detta märke är, och jag kommer att bära den flitigt.

TACK, TACK, TACK!!!

2009-04-29 @ 21:44:34
Postat av: Carina

Gick ju riktigt snabbt med posten den här gången! Kul att du gillade den!

2009-04-30 @ 04:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0