Tisdag

Oj vad jag är lat! Har inte gjort ett smack idag heller......skönt förvisso. Nicholas och Adrian var här en stund i em, och även Mamello. Idag har Ida och alla femteklassare varit på JA Biztown och provat på arbetslivet. Ida jobbade på "BuschGardens" som "Membership Rep". Man kunde även jobba på Mc Donald´s (där alla åt lunch), Brighthouse Network (telefon och tv), Publix (mataffär) Verizon (mobiltelefoni) Radio o TV-kanal, Brandman osv. Det är som en låtsas stad, uppbyggd för att barnen ska öva sig på det "riktiga livet". De fick även gå till banken för att få ut sin lön, och för de "pengarna" kunde de shoppa i affärerna som fanns. Ida tyckte det var jättekul!
Filip har tränat hockey, så en tur till Brandon blev det även ikväll. När han tränade så åkte jag till Hollister och handlade lite åt Alexandra. Så imorgon får det bli en tur till posten, ett paket snart på väg till Skänninge......

Kommentarer
Postat av: Martina

Godmorgon på dig.

Vad kul o läsa att Ida hade roligt igår, jag tänkte på henne efter vi hade skypat. Fanns det några levande djur? Blir det shopping med Mia idag?

Nu sitter jag i soffan med en kaffe o jag FRYSER det är såååå kallt i Sverige. ( +8 o strålande sol.)

Idag fick jag även upp William efter många om o men.

Både han o Lukas var jätte trötta. Lukas somnade i går vid 21.00 tiden o sov hela natten, William 21.30

Vaknade vid 03.00 somnade om ganska så snabbt. Jag vaknade 02.00 slumrade till o somnade om när William somnade. Anders försov sig han skulle lämna in bilen på Audi kl 07.00( han hade fixat hyrbil o allt.) När jag vaknade 07.30 sov han fortfarande gott på kudden. Vet inte hur det gick för honom. Jag funderar på att gå ut o gå, men har ingen större lust. Blir nog kvar i soffan med boken drömmar ur snö. Risken är stor att jag somnar o det vore ju inte så bra. Ha en härlig dag. Kram kram



2009-04-22 @ 10:21:10
Postat av: alexandra

spännande! :)

2009-04-22 @ 17:33:16
Postat av: Fredrik

Ja Alexandra, det ar alltid spannande att fa paket.......har jag hort.

2009-04-22 @ 20:58:44
Postat av: Marie

Ja, tänk på den tiden man fick lite paket...... suck.

2009-04-22 @ 21:57:10
Postat av: Linda

Nämen! Hann aldrig sätta igång datorn ens idag! O vi som skulle skypa! Typ i morgon istället?!

Kram

2009-04-23 @ 00:09:38
Postat av: Carina

På tal om paket.....undra just om man får några på fredag????



Linda, jag är redo på skypen imorron:)

Kram alla

2009-04-23 @ 03:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0