Söndag

I morse hann vi med att äta frukost tillsammans med fam Wennerberg innan de behövde åka mot flygplatsen vid 11-tiden. De flyger med Delta via Atlanta till Köpenhamn, och ska landa måndag morgon kl 09,00. De ringde från Atlanta och allt hade funkat bra so far, trots liiiiite övervikt:)
Filip och hans kompis Billy ville åka till Brandon för att shoppa lite, så jag fick offra mig. Vad gör man inte för barnen.......Resten av dagen ägnade jag åt att tvätta, tvätta och tvätta! Har även bytt klädsel på soffan, ojoj, det var verkligen på tiden. Nu känns det så skönt, trots att jag har en hel del kvar.
I morgon flyger Freddan till Kansas City och kommer hem på torsdag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0