So we say thank you all for a wonderful time. La la la

Nu är det våran sista kväll hos er underbara familjen Åkermarkare. Och efter den här otroliga härliga tiden så vill man inte åka hem. Jag ska försöka att inte bryta ihop helt när vi tar avsked. Utan tänka på att vi snart ses igen. TJOHO. Freddan o Anders är med Filip på Hockeuttagning, så spännande. Hoppas att det går bra för honom. Och det är klart att det gör, han är ju en Åkermarkare.
Det är underbart att se hur bra och härligt ni har det här. Vi förstår att ni trivs. Och ni är alla sååååå duktiga.
Att ha fått bo o ha varit med er har varit  så lyxigt, värsting hotellet. Carina du har fixat, plockat o donat. Tagit hand o tvätten, vikt den, kört runt mig på mina shoppingturer harre guuud vad det har varit roligt. 10.000 röda rosor vill jag skänka dig , min underbara väninna. Killarna har varit på NHL match och kom hem med lightning match tröjor o kepsar o var super glada. Och Lukas, William o Olle har haft toppen dagar tillsammans såååååå härligt att se dom o William har fått vara med. SeaWorld var en häftig upplevelse liksom att bara sitta vid eran pool och titta ner på alligatorerna. Att få komma till Clearwater beach var helt
Underbart, en hel dag med härlig sand, sol o bad o erat härliga sällskap som vi kommer att sakna otrooooligt mycket.
Vi har haft det toppen o mer därtill tillsammans med er. We Lööööööööve you Carina, Freddan, Filip. Ida o Olle
Kisses and hugs Martina, Anders, Lukas o William
P.s vi kommer tillbaks och då med tomma väskor hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0