Onsdag

Har försökt att ladda upp bilder här på bloggen, men det funkar inte........så irriterande! 
Idag har Henke o Klara varit på outleten i Ellenton och shoppat. De kom hem med en hel del fina saker, kul! Jag har varit hemma med Alma och Maja och vi har bara tagit det lugnt. En varm dag, över 30 grader + att det börjar bli den här fuktiga luften nu, som kan vara lite jobbig faktiskt. Men man ska ju inte klaga! Klara och jag har precis kommit hem från en middag på La Cantina i Wiregrass med Sveorna här i Tampa, trevligt! Vi åt gott och drack margerithas. Henke var snäll och hämtade oss, och vi stannade till på Wal-Mart på vägen hem. Wal-Mart har öppet dygnet runt! Helt otroligt. Var tvungen att köpa något lila som Ida kan ha på sig imorgon till skolan. Olle behövde oxå, men jag hittade inget åt honom. Den här veckan har de haft "Crazy Socks Day" i måndags, "Team Jersey" i tisdags, idag "Twin Day" (klä sig likadant som en kompis) och imorgon är det "Purple Day". Avslutas med "Hat day" på fredag. På fredag är det även friluftsdag, så då ska jag vara på skolan och hjälpa till. Nu är klockan snart midnatt, dags att sova. Ska försöka få ut bilderna imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0