Onsdag

Idag slutade barnen tidigare i skolan, så de var hemma redan 12,30. Hann med en powerwalk innan de kom hem. Har en förmåga att dra ut på det in i det längsta, istället för att gå så tidigt som möjligt så man får det gjort.....men men, jag lyckas alltid fastna framför datorn:) Men i morse fick jag lite smått panik när jag slog på datorn och inte kom ut på internet! Tror det är första gången det händer här, men bara jag drog ur sladden ur modemet och kopplade på igen, så funkade det. Hur teknisk känner man sig inte då?! Idag ringde jag äntligen till mitt jobb och pratade med min chef Georg, och fick  lite längtan till jobbet och mina kära kollegor. Saknar er alla!  Fick en uppdatering på allt som hänt under det här året som jag varit ledig. Fattar inte att det redan gått 1 år!! (i maj), vart tar tiden vägen......?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0