Min födelsedag!

Väcktes imorse av "Ja må hon leva...." och frukost på sängen! Visst är det härligt att fylla år! Tack för alla grattis hälsningar! Har haft en lugn o skön dag i min solsäng och i poolen. Det har varit över 30 grader idag, så det var skönt med ett dopp. När Fredrik och barnen kom hem så fick jag paket. Jag fick cd-skiva, dvd film, hårborste, solsäng till stranden, bikini och en topp. Superbra grejer! Sen hade Freddan fixat en överraskningsmiddag. Vi åkte iväg i taxi mot Channelside. Där visade det sig att vi skulle ut med en båt! Jag hade önskat mig middag på en restaurang med havsutsikt och det fick jag verkligen:) Båten åkte ut i Tampa bukten och i alla kanaler som finns där. Barnen fick gå upp till kaptenen och styra båten, kul o spännande! En härlig kväll och lyckad födelsedag!

Kommentarer
Postat av: syster malin

Åh, vilken härlig födelsedag:) Det lät ju riktigt mysigt o käka mat på båten. Sen kan du inte skriva att du fått en CD skiva o en DVD film....Vad var det för nåt??? Nu ska jag ge mig ut i spåret;) Kraam!!

2009-04-25 @ 08:29:00
Postat av: Bo Nilsson

Det var du MYCKE väl värd tycker vi i Västerås.

Bosse m.fam

2009-04-25 @ 10:07:00
Postat av: Henke

Carina,Du kan ju inte skriva att du haft det skönt i poolen.tror inte ens att stortån vart doppad.Kräver nu ett kort när du gör "flääket" ner i den varma poolen. ha de så gött nu. Henke

2009-04-25 @ 10:16:06
Postat av: Martina

Vad härligt att komma ut med båt. Hoppas mat o vin smakade gott. Coolt att Ida o Olle fick styra. Såg att du hade på dig dina super fina skor, hur såg fötterna ut när du kom hem?

Henke! När vi var hos Carina o co så badade hon jätte mycket. Gjorde volter, spiken, bomben o snygga dyk. Har du inte sett bilderna på bloggen?

Ha en underbar Lördag alla härliga o gooooa människor. Kram kram

2009-04-25 @ 10:31:43
Postat av: Toja

Vilken härlig kväll - han kan det där med överraskningar din man :).

Idag sitter även jag i solen o njuter - härligt. Laddar för fest i Parken ikväll.

Ha det bäst!

KRAM

2009-04-25 @ 12:09:41
Postat av: Carina

Man får ju vara lite smart....tänkte att jag skulle få nån kommentar om jag inte berättade VAD för skivor det var:) allafall CD-skiva Kelly Clarkson och film, The Reader, som jag förvisso redan sett på bio, men det gör inget! Henke; lyssna på Martina nu för precis så är det. Jag kan inte sluta göra volter, bomber o allt vad det är, håller på hela dagarna numera, haha!

Toja; ha så kul på festen ikväll!

Kram till alla

2009-04-25 @ 16:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0