Lördag

I morse sov vi till kl 10,00 så skönt! Sen blev det låååångfrukost. Ida och jag åkte och köpte en ny lunchbox till henne, en Vera Bradley.  De har ju med sig lunch varje dag, hon och Olle. Vill inte äta av skolmaten. Freddan , Fille och Olle var iväg och klippte sig, och sen åt vi lunch tillsammans på Beef o Bradys. Idag hade Fille premiärmatch med highschool laget, och de vann med 5-1 mot Wiregrass.  Vi träffade Mike och Gia och bestämde oss för att gå ut o käka middag tillsammans. Det blev Stonewood Grill, och de bjöd oss, en födelsedagspresent till mig! Som sagt det är kul o fylla år! Nu är vi hemma igen, slappar i soffan och kollar på Vänner. Fille sover hos Mikey, och imorgon är det dags för 2 nya matcher med JR Bulls laget. Matcherna spelas i Oldsmar som ligger ca 1h härifrån. Men eftersom varken Olle eller Ida vill åka så stannar jag hemma med dom, sovmorgon även imorgon alltså.......:)

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad mysigt med en lunch med Mike o Gia. Vad kul för Ida med en ny lunchbox, vilken av alla fina blev det. Lägg ut en bild. Idag sov jag o Anders till 10.00, barnen till 09.00, det var den fm det. Nu hoppar alla utom jag på studsmattan. Vädret är soligt/molnligt om vartannat så det är en perfekt dag att städa o fixa på, så det får det väl bli.

Kramar till er alla ifrån oss alla.

2009-04-26 @ 12:12:51
Postat av: Martina

Fille GRATTIS till vinsten. Toppen Toppen o härligt kämpat. Tycker du att laget känns ok?

Kram kram

2009-04-26 @ 12:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0