Gott!


Kommentarer
Postat av: fam.jonsson

Stort grattis i efterskott Carina. Jag satt här och läste alla kommentarer på din födelsedag, och såg att Uffe inte gratulerat dej. Ändå frågade jag honom om han gjort det. Jadå sa han, då litade jag på det. Men,men.....det är som vanligt,allt ska man göra själv!

Hoppas allt är bra med er,här har vi det riktigt skönt nu med sommarvärme och grönt och fint.Dags att bygga altan nu tycker Uffe,så idag ska vi åka en sväng bygg-max och handla virke.Sen får vi nog fixa lite hjälp med själva byggandet,annars blir det nog .....ingenting! Kram på er

2009-04-26 @ 08:13:37
Postat av: Carina

Hej Ann!

Jodå, faktiskt så har Uffe grattat mig:) Han skickade ett mail på min födelsedag! Va härligt att ni oxå har fått värme o sol, underbart!

Handla inte upp alla pengarna på Bygg-Max nu, ni måste spara lite så ni kan komma hit snart!

Hälsa hela familjen,

Kram!

2009-04-26 @ 16:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0