Fredag!

Idag tog vi det lugnt som vanligt, och åt frukost länge och väl. Martina och jag åkte till nagelsalongen, Martina ville fixa till sig innan hemresan på söndag. Tiden har gått så otroligt fort, som vanligt, och nu har vi bara ett par dagar kvar tillsammans.. Middag ikväll på Bonefish Grill, och i morgon planerar vi att åka till Busch Garden. Filip har Sean här över natt, och nu sitter vi ute och tar ett glas vin innan det är dags att sova..... Idag har det varit begravning för min mormor Elin, så jag har tänkt på alla nära och kära, tyvärr kunde jag inte närvara. Sov gott fina mormor.

Kommentarer
Postat av: May-Brith Esbjörnsson Wagenius



Vilken fin, naturlig bild du har på din mormor o min moster Elin. Hon fick en fin begravning o trevligt med samkväm på bygdegården där vi alla har

så många minnen från. De finns många foton där på moster Elin o andra som angagerat sej i bygdegården som blir 60 år i dec-2009.



Önskar en god fortsättning there over, ni verkar trivas o ha de bra, lagom äventyr o vardag.



Kramar till er alla fr mammas kusin May-Brith

2009-04-18 @ 12:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0