Ellenton, Brandon och SWEA träff

Fyndade en hel del saker idag i Ellenton. Det blev flip-flop på Guess, bikini, skärp, solbrillor på Ralph Lauren, vita brallor på Hilfiger, topp på DKNY, och ett par saker till Ida och Olle. Inte svårt att handla om man säger så:)
Sen var det dags för den dagliga turen till Brandon, jippi! Olles tur att träna. Filip har oxå tränat ikväll, men kunde åka med Mikey som tur var.
Ida och Olle fick vara ensamma hemma ikväll, när jag åkte till Wiregrass på SWEA träff. (De är så himla duktiga, låg o sov så sött när jag kom hem) Samma restaurang som sist; Cantina Laredo. Och nu ikväll så blev jag en av Sweorna,  jag är medlem! Vi hade jättetrevligt ikväll, och det känns så kul! Fick även ett VIP pass till IKEAS smygöppning på lördag, så jäkla häftigt! Den riktiga "Grand Opening" är på onsdag den 6:e maj. TJOHOO va KUL!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Toja

Shoping i Ellenton! Avundsjuk??? Nä - inte jag! Vi har så mycket roliga affärer här i Mjölby så det saknas inget!!!!!! Eller hur........



Grattis till Swea-upptagningen. Det ser ut att vara ett trevligt gäng.

KRAM

2009-04-30 @ 08:27:21
Postat av: Martina

Kul att du hittade fina saker till dig. Själv ska jag nu ta en tur till MAXI, Tjohoooooo.

Kul att du är med i sweorna. Vad barnen är duktiga,

och du också såklart. Ha en jätte trevlig valborg.

Pussar o kramar Wennerbergarna

2009-04-30 @ 11:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0