Bilder från i maj förra året.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello!

Sitter med mitt fm kaffe o längtar efter dig min kära väninna. Idag ska jag åka o köpa lite växter/blommor o plantera i krukor ute. Solen strålar o idag fryser jag inte. Tro det eller ej men jag kom ut på en snabb promenad igår, gick bland alla nybyggda hus. Lite kontrast jämfört med att gå runt Cory Lake som var både härligare o spännande med tanke på alligatorerna. Ha en härlig dag o imorgon är det FREDAG Tjoho.

2009-04-23 @ 10:00:24
Postat av: Martina

Glömde skriva mitt namn. Men du förstod säkert att det var jag som skrev inlägget innan. Kram kram

2009-04-23 @ 10:02:50
Postat av: Sophia

Nu skulle man ju vilja kunna starta ett eget inlägg här men jag får väl skriva här istället.

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS. Nästa år blir vi stora på riktigt och bor man i Sverige får man present i form av flera semesterdagar, yay. Kanske inte är så lockande för dig just nu ..... Hipp hipp hurra.

2009-04-24 @ 07:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0