Tisdagkväll 22.00

Fredrik kom iväg imorse, så nu är vi ensamma ända tills nästa torsdag! Den här dagen försvann i ett vips, så om det fortsätter så här, så är han snart hemma igen:) Efter att barnen åkt till skolan, så blev det promenad med Ankita. Hon ville att jag skulle följa med henne o köpa en cykel efter det, men jag var tvungen att fixa mina naglar:) Vi får se om hon kom iväg själv annars ska jag följa med henne i morgon. Sen blev det läxläsning och middag, och så hann Olle med att åka en sväng till Nicholas, innan jag var tvungen att åka på föräldramöte i hans klass. På torsdag är det föräldramöte i Idas klass. 
Tänkte på hur de har det i skolan på dagarna, när jag själv satt där i bänken och försökte hänga med i vad fröknarna berättade.....hm de är verkligen duktiga, barnen! Jag ska få låna lite böcker av Nicholas , så Olle o jag o Ida kan läsa lite på kvällarna. Det som vi oxå ska öva på är 220 vanliga ord som alla i klassen ska kunna stava till och veta vad de betyder. Och det är bra träning även för Ida. 
Nu sitter jag o kollar på nya 90210 (Beverly Hills), men jag ska nog kolla på Desperate Housewives istället, jag köpte dvd-boxen idag, säsong 4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0