Tisdag 23 september

Idag ska det bli städat o fint här!  Ute är det molnigt idag, och så var det även igår. (Hoppas det vänder tills farmor o farfar kommer) Igår var jag på banken och försökte hindra att vårt bankkonto skulle avslutas. Vi har fått flera brev från banken om att vi måste meddela våra social sec nummer, och det har vi ju inga än. Om vi inte meddelade de det så skulle vårt konto avslutas. Så jag fick åka dit och fylla i nya papper och förklara att SNART så ska åtminstone Fredrik ha ett. Att allt ska vara så krångligt jämt......och ta sån tid! Sedan var jag hemma hos Ankita en sväng, det var kul o se hur de bodde. 
Nu har barnen kommit iväg till skolan, och jag ska snart ut o gå.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0