Tavlor m.m

Idag har jag varit och letat efter tavlor. Känner att det är dags att få upp lite på väggarna, det är så himla kalt o tråkigt. Jag hittade en affär som hade ganska mycket. Stod länge och väl och försökte hitta nåt som jag ville ha. (Det här var som typ Gallerix) Så när jag väl bestämt mig, efter mycket om och men, så fanns det inte en enda ram som hade rätta måtten!? Det slutade med att jag fick ihop 4 st, och så får de skära bort en del av bilden så det passar in. Ska hämta upp dem imorgon, blir spännande o se hur det blev. En liten början allafall.
Köpte även fina glasburkar och en spegel. Men nu känner jag att det är dags för ett besök på IKEA igen, måste försöka åka snart! 
Inatt kommer äntligen Freddan hem igen, som vi längtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0