Sköna Söndag

Idag kunde vi sova ut, äntligen. Men eftersom jag somnade redan kl 22.00 igår, så vaknade jag pigg o alert redan 07,30. Skönt ändå! Olle hade kalas kl 10,30 så han och Fredrik åkte iväg, och vi andra stannade hemma och tog det lugnt. Hann med att tvätta o fixa lite på fm. Sen hade Olle bestämt med en klasskompis, Trevor, som han var hos i ca 1h. Trevor har även en storasyster som ville leka med Ida, men Ida ville inte idag, men det kan bli kul en annan gång:) De bor väldigt nära oss, så det blir perfekt! Senare på em så hann vi med en sväng till Macy´s, Ida köpte skor i namnsdagspresent (jag likadana) och så köpte jag ett överkast i jeanstyg i Tommy Hilfiger till gästrummet. Efter det så blev det grillning och vin till middagen och nu så kollar vi på Vänner innan det är dags att sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0