Ny vecka!

Vips så gick den helgen! Igår höll vi på hela dagen med att hänga upp tavlorna som Ida o jag köpt på IKEA. Allt passade och det blev så fint så. Kl 17,00 åkte Fredrik mot flygplatsen och nu kommer han tillbaka på onsdagkväll, samtidigt som Farmor o Farfar kommer! Om allt funkar som det är tänkt, så ska han landa ca 45 min före dom, och deras flyg ska landa 22,15. Så torsdag morgon vet jag några som kommer vara väldigt lättväckta och pigga! Alla längtar jättemycket!
Nu har Olle o Ida precis kommit iväg till skolan, Filip har jag precis väckt så nu ska vi äta frukost!

Kommentarer
Postat av: Karin Fors

Hej!

är allt bra med alla er? :)

nu har vi iallafall ordnat skype, jag heter:

karin-forsolsson

det ska bli roligt att prata med er, hör av er!

många kramar från oss alla!

2008-09-22 @ 20:12:16
Postat av: Ivar

Hälsa till Olle att det var min bästa dag idag!! Idag kom paketet o gissa om jag blev glad:) Godiset var jättegott och spelet ska jag lära mig när jag har mer tid för jag har tränat fotboll, jag ringer i morron o tackar Olle själv!!

2008-09-22 @ 20:12:35
Postat av: Toja o co

Lycklig resa önskar vi Farmor o Farfar! Låter som ni är väldigt efterlängtade o kan tänka mig att ni längtar en smula ni oxå :)

2008-09-22 @ 22:51:34
Postat av: Charina o Kjell Åkermark

Det ska bli så underbart att få träffa allihop! Vi har inte satt upp några "måsten" att göra, utan vi tar dagarna som de kommer. Visst är det några saker som står på önskelistan som vi ska göra. Nu ska vi bara umgås!! Here we come from Boxholm!!

2008-09-23 @ 05:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0