Imorgon kommer Jennie!

Ska verkligen bli jättekul! Hon kommer till mig runt 10,30 tiden, så jag hinner med min promenad med Ankita först. Idag har jag suttit vid datorn hela dagen, skypat o mailat osv. En dag går väldigt fort då. Efter barnen kommit hem och vi gjort läxorna, så skulle Olle till Nicholas förstås. Ida och jag åkte till kemtvätten först (soffklädseln är förstörd/kanske att jag provar med typ klorin själv) och sen handlade vi lite mat på Publix. Fredrik och Filip var på hockey träning i Brandon igen. Efter helgens första träningspass, så var Filip inte helt nöjd. Men vi fick ett mail i måndags och en inbjudan att provträna med ett sk travelling team; JR Bulls Bantam AA( ett annat lag i klubben). Och nu var det gladare miner ikväll, då han lyckades ta en plats i det laget. Här är det hårdare träning inkl fyspass, mer som vi är vana vid;) Det som inte var lika kul, var att vi var tvungna att köpa helt ny utrustning; hockeybag, brallor, damasker, hjälm, och handskar eftersom allt ska vara i samma färg; blått och vitt. Och så fick han nr 3 på tröjan, samma som han haft i DE-hockey. Även killarna i laget verkade schyssta, så här kommer han säkert få många nya vänner. Just nu blixtrar det som tusan ute, dock varken smällar eller regn........

Kommentarer
Postat av: syster malin

Go Filip!! Va roligt att det blev bra, va duktig du är!!

2008-09-17 @ 05:35:44
Postat av: Jenny J

Kuuuuuuul med hockeyn! Stort grattis från oss.

2008-09-17 @ 10:53:42
Postat av: Nina

Grattis Filip! Härligt att få sätta igång att träna lite hårdare igen!

Vi är jätte glada för din skull!

(och för Freddan som får köpa utrustningen..)



Kramar Ralle, Elin, Nina och Tommy

2008-09-17 @ 11:26:24
Postat av: Linda

Ser fram emot att få se en match kanske när vi kommer! Egen hejarklack ända från Svedala!

Kramar o grattis

Linda o gänget

2008-09-17 @ 11:39:10
Postat av: Erika

Hejsan!!

Vad kul att Jennie kommer! krama henne från mig!!!



// e

2008-09-17 @ 13:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0