Hockey träning

Nu har vi precis kommit hem från Filips hockey träning och klockan är 20,30. Eftersom inte Freddan är hemma så fick vi åka allihopa. Jag o Ida o Olle, släppte av Filip vid ishallen, och sen så åkte vi till närmsta Mc Donalds o käka middag o gjorde läxorna där. Det tar ca 20-30 min att köra till Brandon (beroende på trafiken) så det är inte så stor idé att åka hem emellan. Även imorgon är det träning, men då vill nog Olle o Ida stanna kvar här hemma, vi får väl se. Imorgon när barnen är i skolan ska jag följa med Christina till Ellenton Outlet, ska bli kul! Sen blir det hem o göra läxor med barnen, skjutsa Fille till hockeyn, och sen sent på natten så kommer äntligen Farmor o Farfar och Freddan hem......

Kommentarer
Postat av: syster malin

Va roligt att dom äntligen kommer!! Hör av mig idag när jag kommer hem, det blev inte av igår. Ha det bra!

2008-09-24 @ 05:29:12
Postat av: Marie

Gud va kul! Tänker på farmor o farfar nu när de äntligen ska åka, så spännande!!!! Väntar spänt på att höra hur resan gick, den är man ju lite orolig för...=) Så det vill jag ha rapport på! Sitter här o är handikappad, muskelinflammation i axeln.. inte kul, Jonas fick hjälpa mig med vissa kläder imorse. Förstår hur du känner dig Toja! Har iallafall varit på jobbet idag, kanske inte gjort så mycket nytta men ändå. Vi skypar snart igen! Ha det bra o hälsa! Kramar

2008-09-24 @ 20:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0