Godsakerna!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Kolla vilka goa saker ni har fått. Det är skönt att vara borta när man har nära hem. Eller nåt sånt :-)

2008-09-21 @ 16:44:07
Postat av: syster malin

Oj, nu har ni o göra ett tag! Riktigt sådär mycket handlade inte vi... Nu har Ivar precis haft sitt kalas och där var det mycket godis däremot!! Hoppas vi får se lite bilder på ditt nyköpta pyssel:)

2008-09-21 @ 17:40:23
Postat av: Jennie

Vad kul med nya pysselsaker, och Ballerina kex, bilar mm, mumma!

Pa IKEA kanner man sig ju faktiskt lite hemma, fast man ar borta...



I dag har vi haft picnic i Central Park i New York och legat och solat lite, Najs!



Ha det sa bra!

Kram

2008-09-22 @ 05:39:08
Postat av: Bea

oh bor du också i USA?



ag bor i usa och jag äääälskar IKEA, så skönt att man kan få tillbaka lite sverige känsla ibland

2008-09-22 @ 05:44:34
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: Toja

Ja - IKEA är ju fantastiskt. Tänk att man flyttar till ett annat land och genast så vill man försöka hitta så mycket svenska saker som möjligt. Det måste ju även betyda att Sverige är fantastiskt:)!!

Nu blev jag oxå sugen på att åka o shopa! Men jag får lugna mig några veckor till - för gissa om du ska få ta mig runt och fynda och handla både det ena och det andra när jag kommer! LYCKA!!!!

Idag ska jag ta bort mitt gips - oxå lycka!

KRAM

2008-09-22 @ 11:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0