Filips premiärmatcher med JR Bulls

Idag har det varit hockey för hela slanten. Olle började med träning vid 10,00 och sedan var det dags för Filles första match! De mötte Stars från Orlando, och tyvärr så blev det förlust med 4-0. Men det var inte dagens enda match, utan 17,30 var det dags för nästa. Istället för att åka hem emellan så stannade vi kvar i Brandon o käkade lunch o shoppade lite. Jag o farmor o Ida o Olle valde att åka hem efter det, så vi missade matchen mot Predators som oxå slutade med förlust 2-1. Filip spelade jättebra och fick mycket beröm av både föräldrar och lagkamrater, kul! Så nu sitter vi och väntar på att Filip, Freddan o farfar ska komma hem. Vi andra har slappat vid poolen på eftermiddagen, skönt! Solen håller precis nu på att gå ner, kl är 19,20 och det är ca 30 grader........Imorgon ska vi åka till stranden!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad härligt det låter.... shoppa, sola, bada, äta ute, hockey(!), shoppa lite till och sen en god drink kan jag tro. Längtar tills det är min tur!!

2008-09-28 @ 10:42:52
Postat av: Jenny J

Kul med hockeyn och att den är igång nu. Här är det också soligt men 12 gr varmt. Kollade fotboll i solen och njöt när det värmde i ansiktet ;)

2008-09-28 @ 10:57:02
Postat av: Marie

jag saknar er!

2008-09-28 @ 12:49:56
Postat av: Marie

/rebecca

2008-09-28 @ 12:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0