Ellenton Outlet

Idag blev jag hämtad av Christina strax efter kl 09,00 och så åkte vi till outleten i Ellenton. Dit tar det ca 45 min att köra, så vi var där lagom tills den öppnade kl 10,00. Jag har varit där en gång innan, i somras med Jenny o Nicke, så jag hade lite koll. Men 3h går väldigt fort när det finns så många affärer man vill gå in i. Jag köpte allafall en ny väska, en svart Coach. Sen blev det lite från Tommy Hilfiger, Ralph Lauren , Guess och Reebok, här är det inga problem att shoppa! Nu har Fille o jag precis kommit hem från hockey träningen, Olle o Ida stannade hemma, och det gick bra. Fredrik ringde precis nyss, och nu har han landat. Om ca 30 min så ska även Farmor o Farfar landa på Tampa International Airport.......!!

Kommentarer
Postat av: Klara

Hej!

Hoppas Kjell & Charinas resa gick bra! Nu får ni köra hårt med farmor, hon gör nog ett bull bak på morgonen och Farfar vill säkert fixa eventuella trasiga cyklar! Här i Mjölby börjar dimman lätta och vi väntar på härligt höst väder. Många kramar till er!Hoppas Fille gillar det henke skickade med han trodde nog den skulle bli populär!

Kramar till er, /Klara på jobbet.

2008-09-25 @ 09:02:53
Postat av: Jenny J

Hej farmor & farfar! Hoppas att resan gick bra. Ha en riktigt skön "semester" och tänk på vad Hanna sa om badskor i poolen :). Fick ni med påsen vi lade i brevlådan? Hälsn. fam Johnson gm Jenny

2008-09-25 @ 15:48:15
Postat av: Fredrik

Ja, nu ar de har. Slut pa lugnet. Och den 17 December kommer svarmor.

Hoppas vadret haller sig bra.

2008-09-25 @ 16:52:07
Postat av: Maja , morfar o Inger

Hej alla! Idag har jag varit hos morfar o Inger och Claudius.Dom släpade runt på mig för att kolla på kossornas valpar och får som jag kallade blåbär.Då skrattade dom åt mej..... och jag kan inte fatta varför?

Morfar tjatade om att dom åker till Thailand om 36 dagar.

Hoppas farmor o farfars resa gick bra!

Hej o hopp från /Maja

2008-09-25 @ 20:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0