Busch Garden

Det blev inte stranden som vi tänkt igår (sön). Istället så åkte vi till Busch Garden här i Tampa. Det är en nöjespark med både karuseller och djur. En perfekt dag att vara där på, då solen höll sig undan hela dan. Vi fick se massor med djur; elefanter, noshörningar, tigrar, alligatorer, apor, zebror m.m.....Riktigt bra karuseller oxå, grymma berg o dalbanor, flumrides osv, kul!! Vi var ordentligt trötta när vi kom hem, så när alla gått o lagt sig, så kollade jag o Freddan o Fille på en film. Det var inte helt pigga barn som kom iväg till skolan imorse. Jag fick med mig farfar runt Cory Lake efter frukosten, får väl se om han följer med även imorgon....? Här är det molnigt även idag, men det är ju varmt trots allt, så farmor ligger vid poolen och farfar rensar rabatterna!!!

Kommentarer
Postat av: Henke

det ju lustigt. åker till amerika och rensar rabbater, de är min farsa de

2008-09-29 @ 18:13:30
Postat av: alexandra

gud vad ja längtar till den 17 dec! =D

2008-09-29 @ 19:23:22
URL: http://alexandrawikstrom.blogspot.com
Postat av: syster malin

Ja, jag med!! Men jag missar Idol finalen...:(

2008-09-29 @ 20:44:59
Postat av: Nina

Härligt Kjell!! Kram

2008-09-30 @ 16:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0