Besök på gång!

Nästa vecka får jag besök, jippi! Det är Jennie som kommer o hälsar på. (Min jobbarkompis på Ticket) Hon ska hälsa på sin aupair familj som bor i Orlando, och så kommer hon till mig en dag. (Sen ska hon vidare till NYC oxå innan hon åker hem igen) Det ska bli så kul! Sen har vi även Farmor & Farfar som kommer hit den 24/9 och stannar i över 2 veckor. Alla längtar!!! 
Det är mycket hemlängtan just nu, så lite besök kommer pigga upp oss! Sen ser vi framemot att fam Fredriksson kommer i oktober, Toja o Mange Simon o Sara oxå, och så har vi Mormor & Morfar, fam Schedin (lillasyster Malin) och fam Persson (storasyster Marie) som kommer till jul o nyår! Och har vi tur så kommer fam Wennerberg hit i november oxå!
Igår hände det inte så mycket här. Jag var hemma hela dagen då vi hade städhjälpen här för första gången. Det är tänkt att de ska komma varannan vecka, och det känns så skönt för huset är stort att städa själv. 
Nicholas o Adrian kom hit en timma efter skolan, och så var det ju läxläsning som vanligt.....

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej! Det låter som om hösten kommer gå i rasande fart, med alla besök!O till jul kommer som sagt VI! Idag har min lilla plågoande (Lotta) tvingat ut mig på 6,6 km!Är precis slut.... Ska lägga mig i soffan o käka choklad nu=) Ha ha, nä då! Det blir en banan o lite vatten! Ha det bäst, kramar.

2008-09-10 @ 20:08:00
Postat av: Jennie H

Hej, Nu är nedräkningen i full gång, vad skoj det ska bli att ses! Fattar inte att det redan är nästa vecka, tjohoo. Har försökt "öva" denna vecka med att gå och lägga mig senare än vanligt så inte tidskillnaden blir för stor, kanske gör det nåt :0) Man vill ju inte vara någon tröttis på kvällarna, hihi.

Vi ses snart.

Kram, kram

2008-09-11 @ 10:04:35
Postat av: Anonym

2008-09-11 @ 12:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0