Bealls outlet, igen!

När Jenny o Nicke var här i somras så letade vi outlets. En dag åkte vi iväg, i nästan 1 h och hamnade på  Bealls, som var SÅ himla dåligt. Det var ingen sån outlet som vi hade tänkt oss. Idag så tog jag en tur med bilen och åkte norrut, passerade Super Target och vips så uppenbarar sig New Tampa Shoppes. Och vad ligger där om inte en mycket större och nyare o fräschare Bealls Outlet! (+ en massa andra affärer förstås) Inte för det är så mycket o ha, men det jag menar är att vi åkte åt totalt fel håll den gången, när vi hade max 10 minuter till mycket bättre shopping. Man lär sig:)
Idag har jag varit på kemtvätten. Jag är rädd för att jag har förstört den vita soffklädseln. Vi har nämligen bytt till en rutig klädsel nu och så tänkte jag vara duktig o tvätta den vita direkt. (Behöver nog tvätthjälp oxå!) Alltihopa blev helt flammigt. Ljusare vitt på vissa ställen.... Så nu får vi se om det går o fixa, jag vill ju kunna byta igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0