Välkomna!


Kommentarer
Postat av: Henrik Strand

Hej!

Kul att se att de är välbehållna svenskarna som vi exporterade härförleden.

Här i Sverige, åtminstone i de mer höglänta delarna av Mjölby (öfre Mjölby) råder snökaos. 1 dm ligger nog nu... Härligt! Det är lite synd bara att våren kommer redan i april.



Ha det så jättekul nu tillsammans och mata gärna de små liven med lite av landets nationalrätter så jag slipper träna magmusklerna helt allena nere på något av stadens fashionablare gym fortsättningsvis!!



Vem Toja är i texten till bilderna är för övrigt aningen oklart för mig personligen, men jag förmodar att det är hon som "we in Sweden call Vicky-Lunka".



Ni kan väl skicka tillbaka svenskarna när ni tröttnat på dom.

Hit är de alltid välkomna!



Mvh: Henrik Strand (nästan mitt i natten)

2008-10-30 @ 23:17:28
Postat av: Toja alias Vicki-Lunka

Hej Henke!



Kul att höra ifrån dig Henke-Benke. Jag kan lova att vi blir väl omhändertagna här i Amerrikatt! Idag har det varit shopping på schemat och sedan en rundtur kring Clearwater Beach och Paradise Island Det är ju naturligtvis inte lika vackert som Mjölby men ändå helt ok faktiskt. Nu ska vi äta en god middag och dricka lite gott vin till det som vår fantastiska värdinna har ordnat med. Så bli inte förvånad om jag faktiskt dyker upp på gymet framöver :)

2008-10-31 @ 00:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0