Toja o jag i somras:)


Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis Toja!!

Hoppas födelsedagsfirandet gick som planerat i söndags och att du inte var allt för trött efter lördagskvällen. Kul va det iallafall....

kram

2008-10-15 @ 07:47:49
Postat av: Martina

Vad fina ni är tjejer. Och inte en dag över 30. Kram Kram

2008-10-15 @ 12:36:39
Postat av: Martina

Hallå nu är det jag igen!

när jag läste Pernillas blogg så såg jag en annan blogg som var lite kul att läsa. En svensk mammas dagbok Melindas blogg om mamma livet i England. Hoppas att allt är bra. Vi kan väl skypa senare så jag får se din nya frisyr. Kram igen.

2008-10-15 @ 12:42:45
Postat av: Toja

Oj oj oj - vilken chock jag fick när jag mötte min nuna när jag skulle kolla in senaste nytt i familjen Åkermarks liv, ha ha. Men det är väl bara att vänja sig nu när vi snart kommer att dyka upp på plats. Men tack för gratulationerna och jag håller med dig Nina att vi hade jättekul i lördags även fikat i söndags gick över förväntan - trots rödvinet :)!

Kram

2008-10-15 @ 17:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0