Studiedag för barnen

Vilket innebar sovmorgon som sagt, så skönt! Barnen har bara slappat idag, förutom att jag tvingade de till att städa sina rum förstås:) Jag hann med min promenad och att fixa naglarna innan vi åkte till Brandon för Olles hockeyträning på em. Nu har vi precis käkat middag, och Olle o Ida har varit ute och "spökat" dvs lämnat påsarna vi fixat. Imorgon är det match för Olle 9,30 och då ska Nicholas o Adrian följa med oss o titta, ska bli kul. På eftermiddagen är det fest här på Cory Lake. Den börjar med en båtparad, alla som har båt ska åka i gemensam trupp bort till klubbhuset, och där är det picnic o lekar. Kan bli riktigt kul då man får träffa folk som bor här på området. Ska ta med mig nya kameran o ta många bilder!

Kommentarer
Postat av: syster malin

Ha det så trevligt på festen idag! Jag o barnen ska va barnvakt åt Iza idag, hon ska sova hos oss. Martin o Micke ska ut o Camilla skulle oxå iväg. Vi kanske skypar imorron så vi får höra hur festen var, Marie, blir det nån mat imorron?;)

2008-10-18 @ 08:59:29
Postat av: Martina

Good morning!

This is Martina writing... I hope the party yesterday was fun and you met a lot of funny neighbours.

Have a nice Saturday.

Love from Martina

P.S You must skype me... This night I´d a really funny dream?!?! D.S

2008-10-18 @ 09:55:40
Postat av: Toja

Nej vad roligt och amerikanskt det låter med båtparad. Ni måste ju nästan köpa en båt så ni kan vara med i paraden :).

Idag ska vi beställa bil tills vi kommer till er - någon som har något bra tips? Rena djungeln om ni frågar mig. Sara vill ju absolut ha en cab men jag vill ha en stor bil som får plats med alla resväskor, hi hi.



Martina - att du var så bra på engelska - ha ha. Du kanske kan ge mig en snabbkurs :)

Kram

2008-10-18 @ 11:15:44
Postat av: Martina

Hello Toja!

Jag tror inte du vill ha någon engelskakurs av mig. Men av min käre Anders som fick rätta efter mig. ha ha ha. Men kanske någon annan rolig kurs som vi kan gå tillsammans. Kram Martina.

2008-10-18 @ 14:14:22
Postat av: Marie

Hej på er allihop!! Kanske vore ide att fila lite på engelskan, lär ju behövas=) Malin, jag tycker att vi nöjer oss med en fika, det duger väl? Vi rings på fm o bestämmer tid! Trevlig dag till er därborta, o kväll härhemma! Kramar

2008-10-18 @ 19:47:01
Postat av: Linda

Tojan, testa med flygplatsen, vet jag! Vi hämtar ut vår hyrbil där på Avis!

Kramar Linda som tvättar o stryker o alla andra undrar när vi ska börja packa! Visste inte att det var jag som var projektledaren! Har inte sökt det jobbet! Hoppas det är bra pröjs!

2008-10-19 @ 08:29:53
Postat av: Toja

Linda - den tjänsten är av det slaget att man inte behöver söka den utan tilldelas oftast ändå. Antagligen för att vi anses mest kompetenta till uppdraget - på gott och ont. Och oftast är det no pröjs som gäller utan tjänsten ses mer som ideell :)

Lycka till med packningen - och på andra sidan väntar en drink i handen och en solstol vid poolen att vila i!

Kram

2008-10-19 @ 18:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0