Söndag

Idag har jag knappt varit utanför dörren. Fredrik, Ida och Olle var iväg o spelade tennis. Jag har bara slappat hela dan. Läst ut min bok och kollat på Grey´s. Ida och Olle har bakat, det blev både sockerkaka och kladdkaka, och det planeras för rulltårta imorgon:) Idag blev vi "spökade?" Jag har ingen aning om vad vi gör nu, men nån plingade på dörren. När jag öppnade så låg där en påse med massor med godsaker och en halloween kökshanduk, pennor, block mm. Det var med en lapp där det stod att vi måste "spöka" 2 andra hus + att lappen skulle sättas upp på vår dörr........

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie Schedin

Hej familjen.

Jag följer med glädje ert liv "där borta".

Som en bra bok med fina bilder.

Kram.

2008-10-13 @ 12:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0