Mia & Maxx

Där har jag varit ikväll och klippt och slingat håret. Färgen känns jättebra, och jag klippte inte så mycket mer än topparna. Filip tränade under tiden, och Olle o Ida stannade hemma själva. Det funkar jättebra och de är så duktiga. Jag ringde hem vid 21,00 och sa att de skulle gå o lägga sig, och när Fille o jag kommer hem en halvtimma senare så sover de så sött i sina sängar. Ida stannade hemma från skolan idag, hon hade magknip imorse. Som tur var så blev det ingenting av det, men flera i skolan har gått hem med magsjuka i veckan. På fm var jag iväg o köpte en benjaminfikus på stam som jag ska ha här inne, har nämligen inte en enda växt i hela huset! Sen blev det 2 krukor +växter och en ljuslykta som ska vara ute vid poolen.

Kommentarer
Postat av: syster malin

Jaa, lykta o blommor vid poolen är det ju inte tal om för oss i alla fall som det blåser o regnar här nu. Igår bastade vi efter jobbet o det var skönt, sen var det Grey´s på kvällen:) Spännande o få se håret! Puss o kram.

2008-10-16 @ 05:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0