Måndag 6/10

Kom iväg på min promenad (välbehövlig!!!!) imorse, fick gå själv dock......Farfar följde ju med en gång, men inte mer...:)
Efter promenaden så åkte vi och handlade lite. Äntligen så har jag köpt växter till de stora krukorna vid poolen. 
Olle hade tid hos tandläkaren i em, så jag o farfar o Olle åkte dit. Vilket oväder det var! ÖSREGN, blixtrar o åska, gick knappt att se var man körde, läskigt var det. Själva besöket var avklarat på mindre än 5 min, allt såg bra ut som tur var. 
Ida och Farmor bakade dubbla cocosflarn med chokladsmörkräm emellan,  och stekte biffar under tiden! Så till middagen blev det biff med potatismos och lingonsylt, mums. Filip hade sin kompis Geoffrey här, han gillade maten sa han:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0