Måndag

Freddan stack iväg redan vid 05,00 imorse. Jag mådde riktigt dåligt under natten, men när det var dags att gå upp så kändes det ganska ok. Filip stannade hemma från skolan, och kanske får han göra det även imorgon. Så Fille o jag har bara varit hemma o vilat idag. Fam Fredriksson har haft en härlig dag på stranden i Clearwater Beach! Ikväll har Olle o Ida tränat fotboll, jag låg utslagen på en filt under tiden och läste i en bok som Fredrik fick av Arvid. Den heter Prins Annorlunda och är skriven av Sören Olsson (han som skrivit Sune o Bert böckerna) och hans fru Yvonne. Den handlar om deras äldste son Ludvig som har Downs Syndrom. Nu ska Lasse, Linda, Fille o jag mumsa på glass o jordgubbar, vi passar på nu när alla barnen gått o lagt sig.....

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Med Lasse Fredriksson i huset forvantar jag mig inte att det finns nagra jordbar kvar nar jag kommer hem. En del har semester o ater medans andra jobbar o sliter.

Kul att se att nan annan far chansen att kramas med Arvid nar jag ar borta.

Filip se till at vara frisk till hockeyn pa tisdag.

Vi ses pa Torsdag.

2008-10-28 @ 04:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0