Lördag

Ingen sovmorgon idag. Olles match började 9,30 så vi hämtade upp Adrian o Nicholas vid 8,30. Matchen gick bra, de vann med 8-4 och Olle gjorde första målet. När vi kom hem igen så kom Olles klasskompis Lance hit o lekte en stund. Sen var det ju dags för festen. Och jag skulle ju ta massa kort hade jag ju tänkt. Men kameran glömde jag hemma!! Så typiskt. Christina hade kamera med sig, så jag har bett henne maila över bilder till mig, vi får väl se. Det var allafall jättekul där. Olle hade tur och fick åka båt med Nicholas grannar, vi andra tog en promenad. Det bjöds på grill och snacks, massor med godis och roliga lekar för barnen! Både vuxna och barn hade klätt ut sig, och det var prisutdelning till bästa "kostym". Nu har vi precis kommit hem, och Lightning spelar mot Minnesota, så det hejas för fullt. Nicholas är här och ska sova över.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi undrar lite här vad Freddan var utklädd till och vilken plats han kom på??



2008-10-19 @ 08:32:21
Postat av: Anonym

Det undrar familjen Johnson också. Vi gissar att det blev pirat och att monokeln kom fram ;)

2008-10-19 @ 11:03:22
Postat av: Fredrik

Jag var utkladd till snygg, valtrimmad ung man fran Sverige. Smidigt eftersom ingen utstyrsel kravdes.

Behovde bara vara mig sjalv o halla andan i tre timmar.

2008-10-19 @ 22:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0