Hockey, bio och mer hockey

Idag hade Olle sin andra match, och på en mycket mer behaglig tid än senast. Fredrik o jag åkte, Filip stannade hemma och gjorde läxor! och Ida ville oxå stanna hemma o slappa. De vann med 5-1 och Olle gjorde 4 mål! I Olles lag är de mellan 6-8 år, och vissa är nybörjare, så han kan verkligen glänsa.......De spelar på helplan och en match är 3x15 minuter, så de får verkligen kämpa och det är jättekul o se:)
Ikväll spelar även Tampa Bay Lightning sin första hemmamatch i NHL, så killarna är och tittar på den. De spelar mot Carolina och just i detta nu så står det 3-2 till Tampa. (jag hinner se sista perioden på tv:n)
Ida och jag har varit på middag och bio istället. Vi käkade på Chilis och sen så såg vi Beverly Hills Chihuahua, jättebra tyckte vi!


Kommentarer
Postat av: syster malin

Go Olle!! Jag förstår varför Du är Ivars stora Idol, det är inte många som är förebilder redan vid åtta års ålder!! Ivar längtar o längtar- även fast han inte säger ett ord knappt till dig när vi skypar...

2008-10-12 @ 10:14:14
Postat av: Marie

Härligt Olle! Va duktig du är! Sitter o slappar i soffan, är lite sliten idag efter Ladies Night igår. Det var så himla bra, o vi hade jättekul. Stod längst fram vid scenen, träffade Toja, Jessika och Nina. Och Sophia o Britt-Marie. Kanonkul!! Det jobbigaste är ju nu om man blivit filmad, det var 2-3 kamerakillar framme vid scenen som filmade hela tiden, så risken är stor....=/ Ha det bra!! Kramar från oss alla

2008-10-12 @ 14:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0