Försenade flyg......

Hör man ju talas om ganska ofta, men för tidiga!!!!! Oj vad förvånade vi blev när telefonen ringer strax före 20,00 och Linda berättar att " vi är framme hos er om en kvart!" Jag står i ishallen i Brandon, men Olle o Ida är hemma som tur är. Hela familjen Fredriksson kom med ett tidigare flyg från Chicago, vilken lycka! Så det blev rena rama julafton här igen:) Och barnen var sååå glada för nu hann de med att vara uppe ett tag o få träffas ordentligt. 
Nu är klockan 23,30 och egentligen skulle de inte varit här än, men istället så har alla kommit till ro och somnat, så bra! Flygresan gick jättebra, och barnen var pigga o glada trots att de sovit så lite, vad duktiga de är!


Kommentarer
Postat av: Martina

Åååååh vad glad jag blir när jag läser att allt har gått så bra. Vad mysigt nu har ni varandra på plats o kan sitta o bara vara tillsammans.

Jag tänker på er. Ha det nu toppen bra, så ses vi på skype.

Massor av kramar Martina.



2008-10-22 @ 09:27:44
Postat av: Toaj

Vad skönt att de har kommit fram ordentligt! Vi tar gärna emot tips om hur vi kommer snabbare fram nästa vecka oxå - verkar som vi har samma rutt:).

Ha det nu så jättebra idag och hälsa alla!

Kram

2008-10-22 @ 09:52:36
Postat av: Ulrika

Så fint att allt gick så bra!

Många hälsningar till er alla från Björkliden.

2008-10-22 @ 19:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0