Böter!

Igår fick vi ett brev på posten. Vi har fått 1000 dollar i böter! "Betala inom 14 dagar och plocka genast bort basket korgen som ni har på uppfarten" Hade varit bra med en "varning" eller nåt först. Men brevet var adresserat till ägaren av huset, och jag läste inte så noga så därför öppnade jag det. Så jag vet inte om det kommit andra brev innan det här, men ägaren har i vilket fall inte kontaktat oss om det. Nåja, vi tänker inte betala i första taget.........Men man lär sig nåt nytt varje dag här!


Kommentarer
Postat av: syster malin

Varför får man inte ha det??

2008-10-11 @ 23:54:37
Postat av: Carina

Ja, visst är det konstigt...men det "stör" tydligen på nåt sätt, det ska vara så prydligt o fint eller nåt......

2008-10-12 @ 03:44:18
Postat av: Charina o Kjell Åkermark

Hallå Cory Lake!!

Nu är vi hemma igen!! Från Stockholm och hem var naturen helt skrudad i höstens färger. Har träden varit så gula tidigare? Det var så fantastiskt vackert!!! Hemresan gick så bra. Fast sova på planet? Vad är det? Inte vet jag hur killen i sätet framför mig bar sig åt, men han käkade ingen mat, men drack några småflaskor vin, drog på ögonmasken och vaknade när vi landade!! Ganska smidigt, eller hur? Läst dagstidningen för 14 dagar i morse. Känner inte mycket av någon jetlag. Nu fixar ni tillstånd för strålkastarbelysningen så ni slipper mera böter! Visst har vi det smidigt här i Sverige där vi kan göra vad vi vill på tomten. TACK för några helt underbara veckor hos er!! Om ni orkar med oss återkommer vi snart!! Kramar.............

2008-10-12 @ 10:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0