Vilken tur.....

Det var nära att vi blev utan middag, för nästan alla restauranger hade stängt!!! Macaroni Grill, Chilis, tom KFC som ligger alldeles bredvid, då började vi bli riktigt oroliga......MEN som tur var så var Ruby Tuesday öppet, gissa om vi blev glada!! Efter middagen så åkte vi till Michaels för att titta på julgran och utebelysning. Vi köpte en EN med belysning i, fin fint:) Så blev det lite ljusslingor oxå att hänga vid garaget. Men julgran har vi kvar.....De vi tyckte var fina kostade nästan 3,000:-!! Nu har vi precis kommit hem från Filles kompis Mikey, där vi varit över på en drink. Riktigt trevligt måste jag säga, man blir så glad när man känner att det är lite som hemma:)!! Imorgon bitti ska Fille o Freddan iväg tidigt på hockeymatch. De måste åka tidigare än vanligt för imorgon är det Black Friday!! Vilket tydligen ska vara helt hysteriskt! Vissa affärer öppnar vid midnatt, andra vid 4 eller 5! på morgonen och då är det dessutom kö! Imorgon är det den största shoppingdagen på året, med värsta rean. Alla ska köpa sina julklappar då. Jag vet inte hur jag ska göra, det låter mest jobbigt om det är så mycket folk överallt. Vilket jag kan tycka att det är utan Black Friday. Återkommer med rapport imorgon......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0