Tröttsamt!

Åh, jag blir tokig när ingenting fungerar som det ska. Tänkte lägga upp  lite bilder från min dag i skolan, men det funkar inte. Får försöka imorgon istället. Nu är klockan 23,00 och jag är helt slut! För o inte tala om hur trött jag var efter mina jobbpass! Det var en rolig dag med massor med kul för barnen. Vi gick runt till olika stationer ; tex säckhoppning, kasta  pil, baseboll, rita, dekorera brownies mm mm. Det var i Olles klass jag hjälpte till. Sen satt jag i Media Center, eller biblioteket, och sålde lotter, för femmornas räkning. EN kund + mig själv på 1h, tur att jag hade bok med mig:) Efter det så åkte jag hem o somnade i solstolen, hur skönt som helst. Fam Tirronen kom hem från Key West och det blev middag här hemma.
Imorgon är det hockeyträning för Olle redan 07,15! Fille o Freddan ska åka till Melbourne där det är 2 matcher för Fille så de åker vid 07,30. När Olle o jag kommer hem så är det fotbollsmatch för både honom och Ida samt fotografering. Fam Tirronen åker hem till Kyrkslätt utanför Helsingfors.
Försöker som sagt att få ut lite bilder under morgondagen.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0