Trötta......


Kommentarer
Postat av: syster malin

Det kallar jag semester det!! Blir ni servade med mat oxå?

2008-11-08 @ 15:29:23
Postat av: Toja

Ja, jag måste säga att detta hotell håller väldigt hög standard!!! Denna kväll bjöds det på tacos - alltid lika gott. Och nu har vi avnjutit en god frukost. Idag blir det en dag vid poolen - vi kan ju inte åka hem utan att ha tagit ett dopp i den. Barnen har ju såklart badat i den men de är ju inte helt normala och har ju ingen känsla för vad som är badbart och inte. Uppvärmningen av poolen är trasig och de kalla nätterna gör ju att temperaturen knappast kommer upp i de önskvärda 30 granderna för att lilla jag ska plumsa mig i :))))

Nu kom Mange tillbaka - han gav sig iväg på Fille´s rollerblades runt "kvarteret", skönt att han hittade tillbaka, hi hi.

Nej - nu ska jag masa mig iväg till solstolen och sedan ska jag fråga värdinnan vad hon serverar till lunch idag..... (Nejvars - idag är det jag som ska göra pannkakor till lunch)

Kram

2008-11-08 @ 17:00:20
Postat av: pernilla hjertstedt

hur gick det med pannkakorna toja?

blev det svenska varianten?

om du inte har badat i poolen så blev det inget badade när ni var på stranden heller antar jag???

pressade du i solen eller låg det ett shoppingcenter du kunde smita iväg till?

hur går det med shoppandet egentligen?

nu har jag spelat wii med kajsa,roligt men det känns i mina armar(bäst att ligga lågt)

tror inte chefen blir så glad om jag stannar hemma för att jag wiiat lite för mycket.

ha en fortsatt trevlig vistelse och hälsa alla.

pernilla & ronnie,kajsa,alexander

2008-11-08 @ 17:47:49
Postat av: Toja alias Vicki-Lunka

Pannkakorna blev på svenskt vis och det blev så bra sååååå, hi hi.

Det är sant Pernilla - jag har faktiskt inte badat än. När vi kom var det ju som sagt köldrekord här i Florida och det gjorde ju att även temperaturen i havet sjönk. Och de dagar vi har varit på beachen har det fläktat så där precis lagom för att man inte ska få något badbehov. Mitt resesällskap har dock gett sig i det kalla vattnet men de förstår inte bättre de små liven.....

Vad gäller shopping så har vi allt varit runt en del - men som sagt det finns så mycket och så stora affärer så man blir helt snurrig och kommer knappt till skott. Lite har det dock blivit inhandlat men nu ska vi fokusera oss lite och göra en sista shoppingutflykt till Ellenton - en outlet som vi tycker har varit det bästa hittills.

Ikväll ska vi gå på bio och se Madagaskar 2 och äta massor med popcorn.

2008-11-08 @ 20:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0