Med samma stil!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Vad roligt ni verkar ha. Själv tillbringar jag Allhelgona med engelsk fotboll och play station 3, suck!

2008-11-01 @ 17:18:01
Postat av: pernilla hjertstedt

hej!

kul att se att ni har roligt stora som små.

kajsa som fyllde elva år igår ska iväg och köpa ett

wii för sina presentpengar.

vad rekomenderar ni för spel för oss vuxna?

enligt bilderna så ser det ut som ni övar inför flygresan hem(jag kan flyga,jag är inte rädd!)ha.ha

ha en fortsatt trevlig vistelse hos familjen åkermark och tack till dig carina som skapat denna trevliga blogg så man kan sitta här i lilla sya och

läsa om allt ni får uppleva i det stora landet.

ha det så jättebra allihopa/pernilla hjertstedt

2008-11-01 @ 17:31:48
Postat av: Sophia

Hahaha, härligt Jessica (Maries granne som du så fint skriver) att du blivit lite mer aktiv. Var det Stormare, Stenmark eller Hjelt som satte igång processen?

2008-11-01 @ 19:10:44
Postat av: Toja

Kul att se dig här inne på bloggen Pernilla. Du får gratta Kajsa så mycket i efterskott och Alexander i förskott.

Vad gäller Wii så är det Wii Sports vi körde igår - det kan jag rekommendera, det var jättekul. För både stora och små! Och gratis motion får man under tiden. Och bloggerskan informerade ju märkligt nog inte vilket lag som vann! Lagen bestod av Mange och Linda, Carina och Lasse och Fredrik o Toja. Och till slut stod Freddan o jag som det vinnande laget - med en poäng mer än tvåan.

Idag har det varit en lugn dag - Olle har spelat match och Freddan o Mange var med o tittade. Det blev tyvärr en förlust men med tanke på att de endast var fem i varje lag på en ganska stor plan och de hade flygande målvakt så var resultatet 8-10 helt ok och Olle gjorde fyra mål - Bravo! Linda o Lasse tog med sig småttingarna och Alva, Ida och Sara till beachen och även om det har varit molnigt här idag så fick de en jättefin dag på stranden. Carina o jag kom iväg en snabbis för att kolla in ett nytt shoppingmall som öppnade igår - Wiregrass! Ett litet gemytligt ställe, ha ha. Hur mycket affärer som helst. Så dit blir det att åka tillbaka - SNART! Nu har grabbarna åkt iväg för att se Tampa spela mot Ottowa och vi tjejer sitter och funderar över vilken mat vi ska beställa hem.

Inatt ställer vi om tiden här till vintertid - så vi har tur som får uppleva en extra timme dubbelt upp - extra lång semester alltså, hi hi.

Kram

2008-11-01 @ 22:54:20
Postat av: Lasse

ha ha, nu är det ju så att Carina och jag hade 178 poäng!!!! om nu stackars Toja o Freddan fick 154 i sista omgången så är det kul för dem..... men som ni alla förstår så handlar det om husfrid och Carina är ju en värd av rang ....... Grattis Tojan säger vi

2008-11-02 @ 05:38:43
Postat av: Fredrik

Har man hort talas om folk som ser sig som vinnare nar de gjort en bra uppvarmning?

Jag har gjort det nu.

Grattis Lasse till en fantastiskt genomford uppvarmnings omgang.

Kan man vinna i stretching ocksa??

2008-11-02 @ 05:45:42
Postat av: pernilla hjertstedt

hur har ni det med husfriden?

har toja varit uppe och övat när alla sov?

finns det receptfria sömnpiller ni kan blanda i hennes drink på kvällen?

det gäller att träna innan man bjuder hem några har jag förstått.

kanske kan bli av med några kilon.

tävla i shopping är det ingen idé att ni ens diskuterar för den vinner toja överlägset,ha.ha

det är väl som i pretty women,toja provar och ni andra sitter och äter när hon blir servad i provhytten.

själv får jag väl ta mig till lindex och se om jag

hittar något.

ha det så jättebra/pernilla

2008-11-02 @ 09:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0