Lite adventspyssel.....

Idag har jag gått runt Cory Lake med Ankita. Det var längesen, så det kändes skönt. Ska försöka ta mig runt även imorgon. Annars har det inte hänt så mycket här idag. Olle har varit hemma hos Lance för första gången idag, kul. Sen blev det läxläsning. Efter middagen så hängde vi upp lite adventsstjärnor som Ida o jag köpte när vi var på IKEA sist. Nu är jag jättesugen på att åka dit igen. Hoppas att vi kan hinna med det nu när vi är lite lediga under Thanksgiving. Vi spelade även julmusik och tänkte värma på lite glögg, men det blev ett glas vin istället:)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej!

Vad mysigt det ser ut, och samtidigt lite svenskt :0)

Nu längtar man verkligen efter julmyset, här är fullt med snö=snart skidsäsong ..I Like

Hoppas att ni kommer iväg till Ikea och kan ladda med mera pyssel och godis.

Kram, kram

2008-11-25 @ 10:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0