Och så blev det tomt här hemma, igen....

Det är det som är så tråkigt med att få besök. Att de åker hem igen. Men så är det ju. Vi har allafall haft jättekul, och jag behöver väl inte säga att tiden bara rusade iväg. Nu får vi hoppas att resan hem till Mjölby går bra och att alla resväskor får plats i bilen som står o väntar på Arlanda:)
Igår blev det sen middag. Olle gjorde tipspromenad som Filip vann. Han fick 8 rätt av 10 möjliga. Just det, en kul sak hände tidigare på kvällen. Toja o Mange o Simme åkte iväg en sväng till Wiregrass. De står inne i en sportaffär och en kvinna hör hur de pratar svenska. Hon har precis flyttat hit med sin familj från Nacka. Då är det så här; Linda o jag var o gjorde naglar när de var här. DÄR träffar vi en kvinna som frågar var vi kommer från, ja Sverige. Hon undrar om hon kan få min adress o telefonnr, för hennes väninna ska flytta hit från Sverige. Och trot eller ej, men då är det henne som Toja o Mange träffar! Hur stor är chansen till det, egentligen? 
Idag är det tvätt som gäller. Killarna ska iväg på hockeymatch ikväll, Tampa mot Detroit. Får se vad Ida och jag ska hitta på. Imorgonkväll, sent, så kommer det nya gäster! Då kommer Risto, Tuula och Mathias från Finland o hälsar på! Risto o Freddan sprang Helsingfors maraton ihop för ett antal år sen.........


Kommentarer
Postat av: Linda

Nae, hur liten är världen? Ni får väl försöka få till nåt när ni blir lite gästfria! Typ i mars!

Tusen kramar

Linda o gänget

2008-11-13 @ 22:48:11
Postat av: Sophia

Nog för att ni alltid hade besökt i Sverige men i USA? Hihihi, det är helt galet om man tänker på det. Men så är det väl när man är en stjärnfamilj! Puss och kram på er.

2008-11-14 @ 06:48:47
Postat av: ida

tjenare mamma gött med jordnötsringar... påsen va slut när jag vandrade in i skafferiet...

2008-11-15 @ 15:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0